Regn, regn och mera regn.

Heej!

Idag har jag varit och kollat på min kompis fotbolls match. Han spelar i HSK.
Jag sov över hos honnom så jag hade inget bättre för mig. :)
Men jag har faktiskt inte gjort så mkt idag så det var väl inget spec.
Jag skulle säga att det var ju det med det här Jä**a regnet.
Det var lädigt jobbigt när jag kollade på fotbolls matchen för att det regnade sjukt mkt och att dom förlorade. :(

Men aja här komme mitt lilla regn kolage. ♥



Liten hemlis jag älskar regn så jag brydde mig faktiskt så mkt.

men vi ses imorgon och då kommer mitt Malaysia kolage upp som jag jobbade jätte hårt på nyss men som jag råkade radera men Jag är fortfarande jätte glad. Inte direkt jag fick damp och dog nästan. Det tog en halv timme att skapa.

Kram, Kram ses imorgon vill göra ett video inlägg. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0