Bangkok på väg till Malaysia

Heej! Nu sitter jag på flygplatsen i Bangkok och väntar på ett flygplan som kommer 09:05 thailändsk tid alltså 04:05 svensk tid. Nu är klockan mitt i natten i Sverige men här är den 8 på morgonen. Jag är hungrig och skulle göra vad som helst för en bit svensk skinka. Men tyvärr går inte det. :( Jag kommer skriva så mycket jag kan och försöka ladda upp bilder från min kamera. Jag kan tyvärr inte ladda upp bilder från kameran just nu men här kommer en bild på mitt gosedjur Luna som är en liten hund. Vi är på flygplatsen om jag inte redan sagt det. Kram kram Frida.


Kommentarer
Postat av: Sandra

åååå... Vilken gullig liten hund! <3<33 :D:D

2012-04-17 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0