Dagarna?!.

Heej. Dom här tre dagarna har gått jätte fort. Det har bara strömmat in bilder i min kamera som jag laddar upp när jag kommer hem hoppas jag. Men här kommer lite fakta på dagarna.

Dag 1: Vi anlände i kl (kuala lumpur).
Vi åkte i en jätte varm taxi i typ en timme kändes det som. Tillslut kom vi fram till min brors lägenhet. Min bror var inte där för han var kvar i Sverige men hand tjej var där. (dom ska gifta sig i höst och då ska jag få sjunga yey).
Vi badade lite och åt sedan middag på ett ställe där det kryllade av flyg myror. JÄTTE ÄCKLIGT!!!

Dag 2: det ända vi gjorde var att träna. Vi spelade pingis och badminton. Vi gick och åt och handlade mat innan. Men annars inget speciellt.

Dag 3: vi gick på en sko mässa och gick i en golf affär. (jag spelar golf :D)
Vi såg massor med hello Kitty saker och jag typ ville ha allt. Jag älskar hello Kitty som man nog fattar. Hehe. Men sen åt vi på en Resturang som hette Soul ed out. Tror jag.

Nu är det idag och jag har inte gjort så mycket än men här kan ni få se en bild jag tog på poolen.


Kommentarer
Postat av: Mio

Hej Fridayyyy!!! ^_^ Saknar dig jäääätte mycket! <3 Du inspirerar mig nu till att starta en blogg!! :D



Miss you Friday! <3

2012-04-11 @ 13:17:23
Postat av: Sandra

Åå! Vad härligt du värkar ha haft det jättebra!! :-D



Vi ses! :)

2012-04-17 @ 17:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0